HR og Lønmedarbejder – Ansøgningsfrist 10.06.2021

Er du stærk i løn- og personalesagsbehandling, brænder du for at understøtte ledere og medarbejdere i HR-spørgsmål, og motiveres du af at være en del af en organisation med mangfoldige sundhedsfaglige opgaver og stærke værdier? Så er denne stilling måske noget for dig.

Sankt Lukas Stiftelsen er en moderne organisation, der har mere end 100 års erfaring med at gå foran og tage opgaver op inden for sundheds- og socialområdet. Det er vigtigt, at Løn og HR skaber værdi i organisationen, og det er her du – med din servicemindende indsats – kan gøre en forskel for både medarbejdere og ledere.

Om stillingen
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være at medvirke til:

  • Indtastning af løn og ansættelsesforhold i Stiftelsens lønsystem (KMD OPUS)
  • Indtastning og administration af registreringer i Stiftelsens vagtplansystem (OPUS Vagtplan)
  • Sygdom- og tidsregistrering samt ferie og barsel
  • Refusioner for barsel og sygdom
  • At udarbejde afstemninger til SKAT, e-indkomst og økonomi.
  • Rådgivning om løn, ansættelsesvilkår og personaleadministrative spørgsmål
  • Dataudtræk og rapportering basseret på KMD Opus, Opus vagtplan og e-Doc
  • Foretage løn-, ferie og sygefraværscontrolling, herunder udarbejde ledelsesinformation
  • Arbejdsskaderegistrering og udarbejdelse af arbejdsskadestatistikker
  • Rådgive ledere i personalesager

Om dig:

  • Du har en administrativ baggrund, hvor du har beskæftiget dig med løn- og personaleadministration gerne fra en kommune eller en region
  • Du har erfaring med overenskomster, arbejdstidsaftaler og personalejura og kan anvende det i det daglige arbejde
  • God til IT og til at sætte dig ind i nye systemer. Det er en fordel, hvis du har arbejdet med eller kendskab til KMDs lønsystemer, Exel og e-Doc
  • Du har flair for konsulentrollen og trives i dialogen uanset om den er pr. telefon, mail eller face to face
  • Du er løsningsorienteret, systematisk, går i detaljen og er omhyggelig med opgaverne
  • Er talstærk og detaljeorienteret
  • Du kan arbejde selvstændigt med dit arbejdsområde, og samtidig værdsætte at være en del af et team, hvor du sparrer og videns-deler med dine kollegaer
  • Du tager ansvar og udviser engagement i relationer til både interne og eksterne samarbejdspartnere – og kan samarbejde med mange forskellige fagligheder

Sankt Lukas Stiftelsen er en ikke-ryger arbejdsplads.

Vi kan tilbyde:
Du vil blive en del af en spændende og udfordrende hverdag, hvor du vil få en stor kontaktflade med både kollegaer og eksterne samarbejdspartnere. Vores afdeling prioriterer at være en kompetent og professionel sparringspartner for vores ledere og medarbejdere.

Sankt Lukas Stiftelsen er en organisation i rivende udvikling, og som vores nye kollega bliver du en del af et HR-team, hvor der er masser af gåpåmod, korte beslutningsveje og stor fleksibilitet. Du vil få et tæt samspil med ledere og medarbejdere på Stiftelsens afdelinger. Du får indflydelse på opgaveløsningen og mulighed for at præge stillingens indhold.

Teamet består for nuværende af 1 lønmedarbejder og en HR-koordinater, der samarbejder om at spille hinanden gode, så vi sammen kan løse opgaverne bedst muligt. Vi har højt til loftet og et glimt i øjet – og godt humør, masser af humor og en positiv indstilling vil passe godt ind.

Hvis du vil høre mere om stillingen, så ring til HR-koordinator Birgitte Groth på telefon 30 85 24 63.

Ansøgning

Stillingen er på 37 timer ugentligt og du kommer til at referere til HR-koordinatoren. Løn- og ansættelsesvilkår følger de regionale overenskomster. Den endelig lønmæssige indplacering er afhængig af dine kvalifikationer.
Send din ansøgning og CV til job@sanktlukas.dk. Skriv “HR-Lønmedarbejder” i titelfeltet.

Ansøgningsfrist: Vi skal have modtaget din ansøgning senest torsdag den 10. juni 2021.

Vi planlægger at holde ansættelsessamtaler den 23. og den 29 juni 2021.