Har du lyst til at være en del af en professionel økonomiafdeling med fokus på høj kvalitet og service inden for økonomistyring og regnskab? Så er du måske vores nye kollega.
Vi søger en kollega til vores team, der kan være med til at løfte og implementere økonomistyring og ledelsesinformation i en organisation med en bred vifte af forretningsområder. Du skal være ansvarsbevidst og analytisk stærk og sætte pris på at arbejde tæt sammen med mange forskellige faggrupper. Som medarbejder hos os vil du blive en del af en arbejdsplads med en positiv og uformel stemning, samt gode kolleger, der er parat til at hjælpe og sparre.
I økonomiafdelingen understøtter vi alle enheder på Stiftelsen med økonomisk overblik og indsigt samt forståelse for enhedernes egen resultatpåvirkning. Som controller kommer du til at spille en vigtig rolle i at støtte og udfordre enhederne i deres økonomistyring, ligesom du skal hjælpe med at udvikle ledelsesinformation, som giver forståelse og indsigt i de økonomiske sammenhænge på en let tilgængelig måde. Vi er pt. i en udviklingsproces med implementering af nyt styringsparadigme, hvorfor vi har fokus en bred vifte af optimeringsmuligheder.
Du vil blive en del af et team, der sammen skal løfte afdelingens mange varierede arbejdsopgaver, herunder løbende udvikling, forbedring og optimering – og du vil derfor få mulighed for at sætte dit eget aftryk på arbejdsopgaverne.
Stillingen er på fuldtid, og du vil referere til økonomichefen. Løn- og ansættelsesvilkår følger de regionale overenskomster.
Tiltrædelse 1. marts eller efter aftale. Send ansøgning og CV mrk. ”Controller/økonomisk specialkonsulent” til job@sanktlukas.dk senest d. 9. januar 2023. Vi planlægger at holde ansættelsessamtaler i uge 3.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Line Lykke-Meyer på telefon 3085 2468.