AC-medarbejder til ledelsessekretariatet – ansøgningfrist 05.10.2020

 

Er du analytisk stærk, alsidig og med formidlingsevnerne i orden? Og motiveres du af at være en del af en organisation med mangfoldige sundhedsfaglige opgaver og stærke værdier? Så er det måske dig, vi leder efter til ledelsessekretariatet på Sankt Lukas Stiftelsen.

 

Sankt Lukas Stiftelsen er en moderne organisation, der har mere end 100 års erfaring med at gå foran og tage opgaver op inden for sundheds- og socialområdet. Den ledige stilling er placeret i ledelsessekretariatet, der har til opgave at understøtte Stiftelsens direktør og bestyrelse samt Stiftelsens afdelinger med en bred vifte af opgaver, heriblandt:

  • Ledelsesbetjening
  • Koordinere implementeringen af strategiske beslutninger
  • Varetagelse af netværk og politisk interessevaretagelse

Du vil blive en del af en spændende og udfordrende hverdag, hvor du vil få en stor kontaktflade med både kollegaer og eksterne samarbejdspartnere – og hvor der også vil være tid til at dykke ned i tværgående analyser og researcharbejde.

 

Vores forventninger er, at du:

  • Har en samfundsfaglig kandidatuddannelse eller anden relevant akademisk uddannelse
  • Har stærke analytiske kompetencer og kan omsætte dine analysefærdigheder til brugbar viden
  • Tager ansvar og udviser engagement i relationer til både interne og eksterne samarbejdspartnere – og kan samarbejde med mange forskellige fagligheder
  • Skriver godt og præcist og er god til at formidle både mundtligt og skriftligt
  • Arbejder struktureret og selvstændigt – og også tager initiativ og byder ind med egne idéer og løsninger
  • Kan have mange bolde i luften uden at miste blikket for detaljen
  • Har kendskab til og/eller erfaring med sundheds- og socialområdet

 

Vi kan tilbyde

Sankt Lukas Stiftelsen er en organisation i rivende udvikling, og som vores nye kollega bliver du en del af et nyoprettet ledelsessekretariat, hvor der er masser af gåpåmod, korte beslutningsveje og stor fleksibilitet. Du vil få et tæt samspil med den øverste ledelse og også med ledere og medarbejdere på Stiftelsens afdelinger. Du får indflydelse på opgaveløsningen og mulighed for at præge stillingens indhold.

Ledelsessekretariatet består af fire medarbejdere, der samarbejder om at spille hinanden gode, så vi sammen kan løse opgaverne bedst muligt. Vi har højt til loftet og et glimt i øjet – og godt humør og en positiv indstilling vil passe godt ind.

Hvis du vil høre mere om stillingen, så ring til chef for ledelsessekretariatet Louise Saugman Petersen, tlf.: 2364 4767.

 

Ansøgning

Stillingen er et barselsvikariat på fuldtid, som refererer til chefen for ledelsessekretariatet. Løn- og ansættelsesvilkår følger de regionale overenskomster.

Send din ansøgning og CV til job@sanktlukas.dk mandag den 5. oktober kl. 12. Skriv “AC-medarbejder” i titelfeltet. Vi planlægger at holde ansættelsessamtaler den 20. og 26. oktober.

 

Sankt Lukas Stiftelsen er en over 120 år gammel organisation og en mangfoldig arbejdsplads for ca. 500 medarbejdere og mere end 100 frivillige. Vi hviler på et stærkt, folkekirkeligt værdigrundlag med fokus på medmenneskelighed, høj faglighed og professionalisme. Vores aktiviteter omfatter hospice, udgående hospiceteam, børne- og unge hospice, plejehjem, krisecenter, daginstitution, rådgivning og kursusvirksomhed på vores refugium i Smidstrup Strand. Vi har driftsoverenskomster med regioner og kommuner og samarbejder med erhvervsliv, fonde, andre civilsamfundsorganisationer og faglige netværk. Læs mere om os på www.sanktlukas.dk.